Η απόφαση για τοποθέτηση τεχνητών εμποδίων στις λεωφορειολωρίδες τελικά βοηθά ή δημιουργεί μια σειρά επιπλέον δυσκολιών?

Η δημοτική αρχή η οποία εδώ και 8 χρόνια δεν ασχολήθηκε ουσιωδώς και εμπράκτως με το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο πολεοδομικό συγκρότημα και μη έχοντας προτάσεις και λύσεις πήρε την «πρωτοβουλία» να τοποθετήσει κολωνάκια στο μέσο της οδού. Θεωρώντας δε επιτυχημένη αυτήν την “έμπνευση” την επέκτειναν σε πολλές περιοχές της πόλης. Ερμού, Ιασωνίδου, Γρ. Λαμπράκη, Μπότσαρη ,Λεωφόρο Στρατού κ.ά. Απώτερος στόχος και σκοπός τους η “απαγόρευση διπλοσταθμεύσεων”. Τα προβλήματα που δημιουργούνται δεν απασχολούν κανένα στη δημοτική αρχή γιατί απλά η αδιαφορία της έχει φτάσει στο αποκορύφωμα της.

1.Μείωση απορροφητικότητας οχημάτων στις οδούς,

2.Τεράστια κυκλοφοριακή συμφόρηση όταν διέρχεται αστικό ή κάποιο απορριμματοφόρο.

3.Μείωση πελατείας στα εμπορικά καταστήματα.

4.Δυσκολία μετακίνησης ασθενοφόρου, πυροσβεστικού ή περιπολικού για επείγον περιστατικό. Από που θα διέλθει? Έχει αναρωτηθεί κανείς από τους εμπνευστές αυτού του αποτυχημένου εγχειρήματος? Αν από την καθυστέρηση πεθάνει ένας συμπολίτης μας, καεί μια περιουσία θα αναλάβετε τις ευθύνες σας?

5.Αδυναμία εφοδιασμού καταστημάτων της πόλης. Μετά μάλιστα την τοποθέτηση νέων στην Λεωφόρο Στρατού, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης  με επιστολή του προς την αρμόδια διεύθυνση του Δήμου Θεσσαλονίκης τονίζει ότι το μέτρο προκαλεί τεράστιο πρόβλημα στον εφοδιασμό και την εξυπηρέτηση των καταστημάτων της περιοχής. Όπως τονίζεται στην ίδια επιστολή, το Επιμελητήριο έλαβε πάρα πολλά παράπονα από μέλη του που διατηρούν καταστήματα στην περιοχή.

«Η τοποθέτηση αυτών των ανακλαστικών εμποδίων έγινε χωρίς καμία διαβούλευση με τους καταστηματάρχες και τους κατοίκους της περιοχής αλλά και δίχως επαρκή μελέτη, τονίζεται στην επιστολή. Πιο συγκεκριμένα, δεν ελήφθη καμία μέριμνα για τις φορτοεκφορτώσεις, καθώς τα σημεία που προβλέφθηκαν γι’ αυτές είναι ελάχιστα και ανεπαρκή. Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν τα εμπορεύματα είναι αδύνατο λόγω του όγκου τους να εισέλθουν και να σταθμεύσουν στα σημεία αυτά. Επίσης, πουθενά δεν προβλέφθηκε η δυνατότητα ολιγόλεπτης στάσης για ΙΧ, οι επιβάτες των οποίων θα ήθελαν να κάνουν μία γρήγορη αγορά, όπως και η εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ από ειδικές θέσεις στάσης και στάθμευσης», τονίζεται στην ίδια επιστολή.

 Η “ΘεσσαλοΝΙΚΗ των πολιτών” με ανθρώπους που γνωρίζουν και “σκύβουν” στο πρόβλημα διαμαρτύρεται εντόνως  διότι αυτή η απόφαση για επέκταση της τοποθέτησης ανακλαστικών οριοδεικτών και σε άλλες οδούς θα ολοκληρώσει το καταστροφικό έργο !Ο συνδυασμός μας έχει προτάσεις και λύσεις για την βελτίωση της καθημερινότητας για όλους τους συμπολίτες με μοναδικό γνώμονα το “καλό όλων” και όχι των “ολίγων προνομιούχων” της πόλης.